onsdag den 5. november 2014

Åben hus VUC Roskilde den 27.11.2014

En dejlig dag er forbi - og sikke en dag! Jeg har haft besøg af mange søde kollegaer som har købt både julegaver til dem selv, men også til familie og venner.

Udover det, har der været nogle modige indimellem som har fået lagt gratis turbo tarotoplæg.

Jeg er meget taknemmelig for denne dag gik så godt og håber at alle de folk de har købt smykker af mig, må blive glade for dem.

Dem jeg har trukket tarotkort for, har måske fået lidt ekstra at tænke over... hvis der er noget der undre jer, er I altid velkommen til at skrive til mig mail@sindsklarhed.dk

Over and for i dag/ Mie Hjorth





 

Sindsklarhed.blogspot.dk holder åbent hus


 Torsdag den 27.11.2014 på VUC Roskilde
Fra kl. 15 i lokale 014,  Læderstræde 4, 4000 Roskilde

Som et par ekstra *bonusser* har jeg bagt Napoleonshatte til mine besøgende - samt besluttet at alle besøgende får GRATIS svar på et spørgsmål med på vejen via mine (forandrings)tarotkort!

De sidste par dages smykkeproduktion (sølvøreringe) og bage produktion) ses her:
OBS: Betaling med enten mobile Pay eller fortrinsvis lige penge.



 

   
 
 
 
 
 

 
 
 

 
Mine fantastiske napoleonshatte til de første hurtige gæster
Jeg er klar med mine kort, og lægger gerne et gratis "turbo-oplæg" denne dag.
Fortid
Nutid
Fremtid
Bevidsthed
Underbevidsthed
Godt råd
Jeg har lagt kort for hvordan dagen vil forløbe: 
 
Nutid: Nystartet følelsesmæssigt projekt
Fortid: Jeg har følt mig godt klædt på følelsesmæssigt
Fremtid: Glæde, varme og åbenhed omkring projektet
Bevidsthed: Holder mig tilbage
Underbevidsthed: Rejsen er startet og jeg venter nu på at høste guldet
Det gode råd: Bevar en nybegynders nysgerrighed og brænd igennem!

 

 






 

 


 


 


 


 





 


 










































 
 
 
 
 
 
 

 
Små søde skytsengle til at passe ekstra meget på dig i denne søde juletid:



















 
 



 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar